Vrijwilligersinghana.reismee.nl

10 juli fietstocht voor Ghana!

Fietssterrit voor Ghana!!!!

Lieve vrienden, familie, collega's en kennissen,

Begin september gaan wij voor 3 maanden naar Ghana. In het noordwesten van Ghana staat het weeshuis Children's Home. Het personeel van dit weeshuis wordt bijgestaan door vrijwilligers. Om de kinderen op te vangen en te verzorgen. Wij hopen met onze hulp deze kinderen, die zoveel ellende hebben doorstaan, aandacht en liefde te kunnen geven en ze een lach op hun gezicht te bezorgen.

De opbrengst van deze fietstocht wordt besteed aan o.a speelgoed, verzorgingsproducten, kleding en onderhoud van het weeshuis.

Tijdens de 25km durende fietstocht wordt iedereen van een drankje en lekkernijen voorzien maar moet je ook je puzzel kwaliteiten te voorschijn halen want er zijn mooie prijzen te winnen!!

We hopen dat 10 julieenfantastische dag wordt, tot dan!!

Wanneer: Zondag 10 Juli

Start: bij café 'Bleeker' te Heerhugowaard

Inschrijftijd: 12:00 t/m 14:00

Inschrijfgeld: €10 voor volwassenen en kinderen vanaf 4 t/m 13 jaar €5

Eindpunt: café 'Nol' te Waarland met live muziek

Wij hopen dat jullie enthousiast zijn geworden en deze datum allemaal in jullie agenda zetten!!!

Tot 10 Juli!!!

Harrie en Nel Overtoom

Hallo meiden. Fantastisch dat jullie dit gaan doen. Jullie weten als geen ander wat het verschil met de kinderen hier en de kinderen in Afrika is. Van de Tanzania groep van 2010 gaan er ook twee weer opnieuw voor ontwikkelingswerk. marjolein Schraa gaat ook voor naar Ghana voor zes maanden. zie http://www.marjoleinschraa.nl/. En Sharon Groot gaat voor 4 maanden naar Suriname. Geweldig he. Kijk ook eens op www.jongerenvoorafrika.nl Groet Harrie en Nel

Rick en Patty

wij zijn trots op zulke kanjers hoor! We fietsen mee, de 10de!

Johan en Sjanie Zutt

Wij wensen jullie een geslaagde fietsdag met heel veel deelnemers.

Dirk en Carla

He meiden,
Wat was het voor mekaar gisteren, super gedaan hoor en heel veel succes met het project in Ghana.