Vrijwilligersinghana.reismee.nl

Maandag begint het avontuur!

Nogeen weekend te gaan om afscheid te nemen en onze spullen te pakken en dan gaat het grote avontuur voor ons (Renee, Linda en Marloes) al beginnen. Spannend!

Maandag middag zullen we op het vliegtuig stappen om te vertrekken naar Accra (de hoofdstad van ghana) om daar vervolgens twee nachten in een hotel te verblijven.Dag 1 krijgen we daar een introductie over het land en dag 2 zullen we per bus een dag onderweg zijn naar het noorden van ghana. We verblijven daar nog in een hostel in tamale voor een nacht en zullen dan een dag later na nog een kleine busreis aankomen bij het weeshuis in Damongo waar we als vrijwilligers zullen gaan werken. Dus als alles verloopt volgens plan zullen we donderdag aankomen bij het weeshuis.

We hebben dus een lange reis voor de boeg maar we weten waar we het voor doen!

wilma stoke

Lieve allemaal, ik vind het ontzettend dapper en mooi dat jullie zo iets gaan doen en leef mee en probeer waar het kan te ondersteunen. Maak er iets moois van en ik blijf op de hoogte van jullie reis. Doe voorzichtig en tot het volgende bericht. lieve groeten wilma

Mark

Meiden ik wens jullie een ontzettende leerzame maar ook vooral leuke tijd toe in dat verre land! Pas goed op elkaar!

Maak veel pret!

Mark

henk en annette

Lieve Marloes en anderen een hele goede reis gewenst en een goede tijd in Ghana!
liefs van ons allemaal!

Sanne van Swol

En weg zijn ze!
Veel plezier en succes meiden!
xxxSanne

René Tibbertsma

Ik wens jullie een goed én inspirerend verblijf in Ghana Alle indrukken en ervaringen zullen jullie verrijken als mens en je doen beseffen hoe goed wij het hebben in Nederland. Hakuna Matata "geen zorgen, maar wees gelukkig".

Patty

Ben zo benieuwd hoe alles gaat?! Heel veel succes stoere meiden!!!!