Vrijwilligersinghana.reismee.nl

We zijn er!!!

Lieve vrienden en familie!

na een goede vlucht zijn we gister avond rond 22.00 uur Ghanese tijd aangekomen in het hotel (het is hier 2 uur eerder). Na een goede nacht te hebben geslapen in een 3 persoonsbed hebben we vandaag een rondleiding door Accra gehad door 1 van de medewerkers van Melvin en Rebecca. We hebben ghanese doodskisten bekeken. Als je hier timmerman bent word je bijvoorbeeld in een zaag/ hamer begraven, we zijn naar het graf geweest waar de 1e president ligt begraven. Daarna zijn we naar een markt geweest, pff wat een indrukken. Het werd inmiddels ook tijd om te gaan eten. Dit hebben we op een terras aan zee gedaan, heerlijk!

Nu gaan we naar het huis van Melvin en Rebecca even iets drinken en daarna weer naar het hotel om ons voor te bereiden op een lange bus rit voor morgen!

Mam en pap bedankt voor jullie kaartje dikke kus Renee

pap,mam en Jan bedankt voor jullie kaartkus Marloes

Veel liefs en een dikke kus vanuit Accra Marloes, Linda en Renee

wilma

Hoi Lieve meiden,

wat fijn dat alles goed is gegaan en nu gaat het avontuur echt beginnen.Heel veel succes en kan ik ook een kaart sturen heb helaas geen adres...

Nicole

Heej Dames,

Het avontuur is nu echt begonnen!! Spannend! Geniet ervan.

Ingid

Het is leuk om wat te lezen en vooral zo snel al. Probeer ons zoveel mogelijk via deze weg op de hoogte te houden, want daar zitten we op te wachten.

Heel veel p[lezier

andre ingrid en kids

halllllooooo meiden, lekker dat alles goed is verlopen met de reis en zo.
we zijn erg nieuwsgierig naar al jullie verhalen dus schrijven meiden !!!!!!!!!!!
DIKKE KNUFFELS andre ingrid bart mark en jolinda

marlou

Heee meiden,

Heerlijk om zo snel al weer wat van jullie te lezen/horen.
Leuk dat jullie zoveel indrukken op doen. Jullie zullen er wel loof van zijn!!
We zijn nu al nieuwsgierig naar de volgende verhalen en foto's!! (ff een kleine alie op de foto :-) )

Dikke kus Dolf Marlou en Moos

mark Zuurbier

lieve Renée.

ik kom net iut school en heb een broodje warme worst gegeten bij ingrid.stuur je gouw een mooie foto op?hoe veel graden is het daar en heb je al wilde beesten gezien?
Dikke kus Mark

Jeroen Lamers

Hello ladies,

Goed te lezen dat jullie goed zijn aangekomen :-)
Ga ervan genieten!

Groet,
Jeroen

Astrid van den Berg

Dames Zo jullie zijn gelukkig goed aangekomen`nu kan het avontuur beginnen nou geniet ervan veel liefs van astrid

Teunie

Hey zussie, Renee en Linda!

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en al een leuke dag hebben gehad gister. Ik had van pa en ma al het één en ander gehoord over hoe de vlucht is geweest. Hopelijk is de busreis vandaag ook goed verlopen. Nog 1 nachtje slapen en dan komen jullie al in Damongo aan. Ik ben echt zo nieuwsgierig hoe het daar is en kan niet wachten totdat ik ook die kant op kom. Ik heb vandaag mijn backpack al ff ingepakt om te zien wat er allemaal in kan. :-) Dat moet allemaal helemaal goed komen.

Nou meiden...heel veel plezier daar en geniet ervan!!

-xxx-

Logeermoeder

Hee meiden,
Succes met jullie avontuur en geniet ervan!!!! Dikke zoenen vanuit het regenachtige Warmenhuizen
xxx Gradannie Christian en Lian

Ruda en Jocelyn

Hoi lieverdjes,

we hebben jullie site gevonden hoor, we zullen jullie zeker blijven volgen.
Renee, je moeder zit gezellig bij ons om een bakkie.
We wensen jullie heel veel succes en veel plezier!

dikke zoenen van Ruda en Jocelyn.

Bart en Melinda

Heey meiden!!
ik ga helemaal weer een beetje terug in de tijd na het lezen van jullie eerste verhaal!
Wat klinkt dat allemaal weer tof zeg! Jullie flikken het toch maar mooi!
We zijn benieuwd naar jullie volgende avonturen.
x Bart en Melinda

Paula - van de tropencursus

Hi meiden!

Superleuk allemaal! Heel veel succes!!

juudje

Hè schatjes!
Blij te horen dat het allemaal goed gaat
Tot over 4 weken!
En toi toi toi met de lange rit naar het weeshuis die jullie nog voor de boeg hebben
Kus juud

Róbin en mariska

hee meiden,
we hebben al gezelzen dat jullie een goeie reis hebben gehad. we blijven jullie volgenvia deze site, succes!!
hele dikke kusssssssssss roy,robin,cees,mariska

Ralf,Heleen,Jason en Loek

Hé Meiden! Eindelijk de juiste site te pakken. Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. We zijn erg beniewd naar al jullie avonturen daar. Succes en vooral veel plezier

dikke kus van ons en Jason helpt jullie nog even herinneren aan de waterbalonnen. "Voorzichtig een knopje in leggen anders knalt ie" Jason

Jolinda Zuurbier

Hee meiden!
Hoe gaat het daar? Het duurde even voor dat ik een berichtje stuurde, maar gelukkig heeft me moeder al een berichtje gestuurd! Haha
Nou school is natuurlijk weer begonnen dus er is weer een beetje regelmaat in haha!
Nou ik zet binnenkort wel weer een berichtje neer.
Heel veel succes en plezier daarzo en lekker genieten maar!
Dikke zoenen!